Кошик
794 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 14.05).

+380 (93) 162-23-21

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно з Законом «Про захист прав споживачів» парфумерно-косметичні вироби входять до переліку незадоволених товарів належної якості, які не підлягають поверненню й обміну. Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте купівлю в присутності працівника Нової Пошти. Якщо ви виявили брак, бій товару або недостачу, зверніться до працівника Нової пошти для складання акту приймання-передавання товару. На підставі цього документа ви маєте можливість вимагати розгляд компенсації від перевізника (Нова пошта) або відправника. Зворотна доставка товарів відбувається задокументом за наявності явного браку виробництва і тільки після попереднього повідомлення нашого менеджера про наявну проблему. Для підтвердження присутності браку на товар Вам необхідно відправити нам на пошту або Viber, Whatssapp фото або відео, де чітко видно проблему. Повернути товар неналежної якості або обміняти його на інший аналогічний можна, якщо дотримані такі умови повернення товару: - його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню (має на увазі товари з групи "Розпродажу", які обміну та повернення не підлягають, оскільки сама вартість товару набагато знижена та передбачає наявність дефектів. Купуючи товар із групи "Розпродажу", ви погоджуєтеся з цим. - він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, у якому його придбали; - пройшло менш ніж 14 днів із моменту придбання товару; - придбання товару підтверджене через кабінет prom.ua

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner